NA POCZĄTEK CHCIELIBYŚMY SIĘ PRZEDSTAWIĆ






Mam na imię Wiktoria, mam 6 lat.
W przedszkolu czuje się bardzo dobrze. Często mówię Paniom z przedszkola, że je kocham.
Bardzo lubię aktywnie spędzać czas –
tańczyć, ćwiczyć, pływać, inne… Wspięcie się na szczyt ścianki wspinaczkowej czy pływanie to dla mnie prosta sprawa. Równie chętnie biegam, pokonuję tor przeszkód, skaczę na trampolinie, huśtam się na huśtawce.
Lubię opiekować się i pomagać młodszym,w ogóle chętnie pomagam – sprzątam, zbieram, układam zabawki.
Bardzo ładnie koloruję obrazki, wykonuje prace plastyczne.




Mam na imię Natalka, mam 7 lat. 
Kocham moją rodzinkę i psa Dyzia.
Lubię ładnie wyglądać i modnie się ubierać – sukienki, falbanki, spódnice to moje ulubione ubrania. Lubię biżuterię, torebki i pomalowane paznokcie – jestem prawdziwą damą.
Chciałabym być księżniczką.
Elza i Anna z Krainy Lodu to moje ulubione bohaterki. 
Puzzle z ich sylwetkami wciągają mnie bez reszty. Lubię też bajkę Świnka Peppa, znam wszystkich z rodziny Peppy, lubię ich przygody. Po mamie odziedziczyłam talent plastyczny pięknie rysuję i koloruję. Poza tym polubiłam wodę, w której czuję się jak syrenka.  Często podróżuję z moją rodziną odwiedzam ciekawe miejsca i moje ukochane babcie. Lubię ruch i muzykę z ochotą tańczę i śpiewam.





Mam na imię Amelka, mam 5 lat.
Chociaż chodzę do przedszkola pierwszy rok to świetnie się  w nim czuję.
Poznałam tu wielu kolegów, 
 z którymi lubię się bawić, moim najlepszym przyjacielem jest Krzyś.
Lubię zabawy w dom i fryzjera, 
lubię też układać puzzle, bardzo dokładnie kolorować moje prace plastyczne.
Jestem bardzo samodzielna, potrafię się ubrać, umyć zęby, posprzątać po sobie. Cieszą mnie wszystkie zajęcia w przedszkolu i te plastyczne i te ruchowe, ale najbardziej lubię zajęcia z psem. 
Moim wzorem do naśladowania jest moja mama.





Mam na imię Krzyś, mam 5 lat.
 W tym przedszkolu znalazłem swoich przyjaciół, a najbardziej z grupy lubię bawić się z Amelką.
Sprzęt gospodarstwa domowego i sprzątanie nie ma przede mną tajemnic. Potrafię obsłużyć pralkę, kuchenkę, ekspres do kawy, a także suszarkę i prostownicę do włosów. Prace domowe to moje hobby, a zabawa w dom lub fryzjera to mój ulubiony sposób spędzania czasu.
W przedszkolu nauczyłem się jeść potrawy, których wcześniej nie znałem.
Lubię biegać ćwiczyć i inne aktywności na świeżym powietrzu. Bardzo chętnie pływam, zabawy w wodzie są super.
W przyszłości chcę zostać tatą i opiekować się dzieckiem. 





Mam na imię Stefan, mam 7 lat.
Umiem wspinać się na ścianki wspinaczkowe, grać w ping-ponga, jeździć na hulajnodze.
Fascynuje się piłką nożną, razem z braćmi kibicuję i oglądam mecze. Noszę koszulki piłkarskie ulubionych klubów sportowych.
Lubię chodzić na basen, jeździć na wycieczki, chodzić do kina, do teatru.
Chętnie przychodzę do przedszkola bo mam tu wielu kolegów ale najbardziej lubię spędzać czas z moimi braćmi i mamą.




 Mam na imię Julek, mam 6 lat.
Lubię wspólne zabawy z kolegami. Razem z przyjaciółmi każda zabawa jest najlepsza: rzucanie piłką, zabawa w berka, wyprowadzanie psa na spacer, 
zabawa w sklep, w dom czy salon fryzjerski – nigdy nie brakuje nam pomysłów.
W przedszkolu nauczyłem się jeść owoce i warzywa i one bardzo mi smakują. Lubię poznawać świat, odwiedzać nowe miejsca i zdobywać nowe wiadomości, uwielbiam przedszkolne wycieczki.
Marzę, aby w przyszłości zostać
kierowcą autobusu 
albo dyrektorem przedszkola, albo szefem albo jeszcze nie wiem kim…




Mam na imię Miłosz, mam 6 lat.
Uwielbiam bawić się z kolegami, układać klocki lego i puzzle, chętnie słucham bajek i opowieści.
Fascynuje mnie „Legenda o Bazyliszku”. 
Kocham jeść, opowiadać innym o moich przygodach, planach i marzeniach. Nie są mi obce tematy fascynujące moich rówieśników – oglądałem Star Wars, Minecraft. 
Chętnie jeżdżę na rowerze, wiosną, latem i jesienią jeśli tylko pogoda na to pozwala przyjeżdżam do przedszkola na rowerze, czuje się wtedy jak podróżnik.
Uwielbiam wyjazdy do Parku Wodnego i zabawy w wodzie. W przyszłości chcę zostać strażakiem.




Mam na imię Oskar, mam 5 lat.
Gry stolikowe i puzzle to mój ulubiony sposób spędzania czasu.
Fascynuję się dinozaurami, znam ich nazwy, wiem jak wyglądają. Lubię słuchać o nich opowieści i oglądać książki oraz bajki na ich temat. Często przynoszę do przedszkola figurki dinozaurów, a Kubuś Puchatek jest zawsze ze mną.
Chętnie okazuję moim panią, że je lubię i mówię im to głośno.
Lubię aktywnie spędzać czas, huśtać się, skakać na trampolinie, bawić się z innymi kolegami – grać w piłkę. Bardzo lubię wyjazdy do Parku Wodnego sprawiają mi one wiele radości czekam na nie z utęsknieniem. Lubię wycieczki , podróże autobusami i tramwajami to moja pasja.





Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga